Met deze training word jij een kei in het warmtepomp adviesgesprek

Er is maar één kans op een eerste indruk, en die moet natuurlijk goed zijn. Met de nieuwe praktische training advies- en communicatieve vaardigheden voor warmtepompen maak je jouw klantgesprekken nog succesvoller.

RECTIFICATIE: De training is in tegenstelling tot de titel van de nieuwsbrief niet gratis, maar kost 450 euro. 

Je klant is mondiger en verwacht meer dan alleen technische kennis, schrijf jezelf of je monteurs daarom snel in voor de:

Na het volgen van deze training:

  • ken je de belangrijkste aandachtspunten tijdens een klantbezoek;
  • ontdek je wat je persoonlijke kwaliteiten en verbeterpunten zijn;
  • ben je in staat om jouw bedrijf in diverse situaties goed te vertegenwoordigen;
  • kun je diverse typen klantgesprekken voeren die klantverwachtingen overtreffen;
  • weet je hoe je de juiste vragen kunt stellen om de klantbehoeften goed te achterhalen;
  • kun je klantgericht omgaan met klachten, ongenoegen en weerstand tijdens klantgesprekken;
  • voer je je adviesrol met vertrouwen en enthousiasme uit.

 

Kijk voor meer informatie en data op "training klant- en verkoopgericht communiceren als warmtepomp adviseur".