Informatie materiaal voor consumenten

Voorlichtingscampagne warmtepompen

Voor de campagne is een set foldermateriaal gemaakt om consumenten te informeren over warmtepomptechniek. Het gaat om een flyer, kaartjes met de QR-code naar het landelijke platform www.verbeterjehuis.nl/warmtepompen die je aan je klant kunt geven tijdens een bezoek en een infographic die overzichtelijk de verschillen tussen een hybride en een all-electric warmtepomp op een rij zet. Deze kun je bijvoorbeeld op je eigen website zetten of digitaal naar klanten sturen. 

Foldermateriaal voor installateurs om klanten te informeren

Voor de campagne is foldermateriaal ontwikkeld door de rijksoverheid voor de consument. Een pakketje van dit materiaal wordt met de december editie van het ledenmagazine De Verbinding meegestuurd naar onze leden. Het materiaal bestaat uit een flyer voor de installateur met informatie over de normering en 10 flyers met klantinformatie over de hybride warmtepomp en een set van 10 kaartjes met daarop de QR code naar www.verbeterjehuis.nl/warmtepompen. Beide kun je achterlaten bij de klant na een onderhouds- of reparatiebezoek. Een infographic zet overzichtelijk de verschillen tussen een hybride en een all-electric warmtepomp op een rij. Deze kun je bijvoorbeeld op je eigen website zetten of digitaal naar klanten sturen. De lijst van veelgestelde vragen is een prima leidraad voor medewerkers op kantoor die de klantcontacten hebben. 

Links naar de downloadable bestanden:

Het bestand van het QR-code kaartje is een drukbestand. Deze kun je dan zelf extra laten drukken. De flyer en de infographic zijn heel geschikt om digitaal naar klanten te sturen.